Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Χαχαμίδης: Ο πρώην της Παπαχρήστου λέει: "Κασιδιάρη έλα να τα πούμε στο ρίγκ"

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του κικ μπόξινγκ και δέκα φορές πρωταθλητής Ελλάδας, Λευτέρης Χαχαμίδης, μιλάει για το χωρισμό του από τη Βούλα Παπαχρήστου.
Οπως υποστηρίζει στο Πρώτο Θέμα, η πρώην σύντροφός του Βούλα Παπαχρήστου, διατηρούσε παράλληλη σχέση με τον Κασιδιάρη, κάτι που κατάλαβε εκείνος πολύ αργότερα. Ενας κρυφός λογαριασμός σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, μια φωτογραφία που εστάλη στον κικ μποξέρ, οι πληροφορίες από άτομα που γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις στα ενδότερα της Χρυσής Αυγής αλλά και μια σειρά από γεγονότα, όπως η "τυχαία" συνάντησή του με τον αδελφό του βουλευτή έξω από το πατρικό της αθλήτριας, τον έπεισαν ότι η (πρώην) σύντροφός του έγινε follower του Ηλία Κασιδιάρη όχι μόνο στο twitter, αλλά και στη ζωή.

Για το πως έμαθε για την κρυφή σχέση της Παπαχρήστου με τον Κασιδιάρη, λέει: "Από φίλους που είτε μπορεί να είναι ασφάλεια σε βουλευτές της Χρυσής Αυγής, είτε επειδή είμαι σε ένα σώμα ασφαλείας και έχω από αυτό το χώρο πολλούς γνωστούς. Κάποια στιγμή ήρθαν στα χέρια μου φωτογραφίες της Βούλας στις οποίες φαίνεται να συντρώγει μαζί με τον αδελφό της και ένα μέλος της Χρυσής Αυγής. Το συγκεκριμένο μέλος είναι ο αδελφός του Ηλία Κασιδιάρη, ο Αλέξης.

Οταν μάλιστα είχα πάει στο πατρικό της Βούλας να μαζέψω τα πράγματά μου, είχε έρθει ο ίδιος εκεί με τη δικαιολογία, όπως μου είχε πει η Βούλα, να του δώσει κάποια συμπληρώματα διατροφής. Εκεί δεν μπόρεσα να πιστέψω ότι δεν γνώριζε ποιος ήταν ο Αλέξης Κασιδιάρης. Η στάση του δεν ήταν επιθετική, παρά το γεγονός ότι ανάμεσα σε εμένα και στη Βούλα υπήρχε ένταση".

Αν τον προκαλούσε ο Ηλίας Κασιδιάρης; "Θα του έλεγα με χιούμορ να βάλει γάντια και να έρθει να τα πούμε στο ρινγκ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...