Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ - Έξαλλη η Τσαπανίδου με τον Γεωργιάδη για τη λίστα που δημοσιοποίησε ο Βαξεβάνης

Πόπη Τσαπανίδου: "Έχω δει κι εγώ το όνομά μου στα μανταλάκια αδίκως"! - Τι είπε για τον Γιώργο Τράγκα; - Δείτε το βίντεο!

Σε έντονη λογομαχία μεταξύ της Πόπης Τσαπανίδου και του Άδωνι Γεωργιάδη εξελίχθηκε η συζήτηση για την περιβόητη λίστα Λαγκάρντ που δημοσιοποιήθηκε στο περιοδικό του Κώστα Βαξεβάνη, HotDoc και προκάλεσε την αυτεπάγγελτη παρέμβαση του εισαγγελέα. Στη λίστα περιλαμβάνεται και το όνομα του Γιώργου Τράγκα, για τον οποίο ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε ότι είναι "δημαγωγός λαϊκιστής που παίζει με την εθνική μας καταστροφή".

Η προσωπική αναφορά του βουλευτή της ΝΔ στον Γιώργο Τράγκα προκάλεσε την αντίδραση της Πόπης Τσαπανίδου, η οποία τόνισε ότι το θέμα αυτό είναι "η παγίδα του αιώνα". "Στο παρελθόν έχω δει κι εγώ το όνομά μου στα μανταλάκια αδίκως. Είναι εύκολο να εκθέτουμε ανθρώπους και αυτή τη στιγμή με τις λίστες που δημοσιοποιείτε στρέφετε τον έναν εναντίον του άλλου", τόνισε λίγο αργότερα.

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...