Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Φαήλος ξέφυγε: «Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τα @ρχ@δι@ μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω...»


«Λοιπόν, αδέρφια, για να ξηγιόμαστε κι όπως είδατε δεν λογοκρίνω κανέναν. Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις σφαίρες μου για τον αληθινό αντίπαλο» γράφει σε ανάρτησή του στο Facebook σε άψογη γλώσσα του δρόμου ο σύμβουλος, προσωπικός φίλος του Πρωθυπουργού και μέλος της πολιτικής γραμματείας της ΝΔ, κ. Φαήλος Κρανιδιώτης, εξαπολύοντας δριμύτατη επίθεση κατά ΣΥΡΙΖΑ και άπαντων μη εθνικιστών, ξεκαθαριζοντας εξίσου «έξω από τα δόντια» και τη στάση του απέναντι στα τεκταινόμενα τα σχετικά με τη Χρυσή Αυγή.

Συγκεκριμένα, η ανάρτηση του κ. Φαήλου Κρανιδιώτη αναφέρει τα εξής:

Λοιπόν, αδέρφια, για να ξηγιόμαστε κι όπως είδατε δεν λογοκρίνω κανέναν. Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο. Και θα σας υπογραμμίσω κάτι: ποτέ μα ποτέ δεν έχω επιτεθεί σε άνθρωπο που δεν είναι όρθιος κι ελεύθερος. Από αρχές, χαρακτήρα και επαγγελματική ιδιότητα ΣΕΒΟΜΑΙ τον οποιονδήποτε κατηγορούμενο. Γιατί είναι στο δικαιϊκό μας σύστημα το ιερότερο πρόσωπο. Μάταια θα ψάξετε να βρείτε έστω μια λέξη όπου να χλευάζω, πχ κατηγορούμενους αντεξουσιαστές, τρομοκράτες. Έχω ξεσκίσει τους ηθικούς αυτουργούς, τους εγκωμιαστές τους, τους όμορους τους ψευτοδιανοούμενους κλπ , όχι ΄'ομως τον κατηγορούμενο, διότι είναι ΑΝΑΝΔΡΟ. ΚΙ ακόμη πιο άνανδρο να ονειδίζεις τις συμφορές άλλου. Επίσης δεν θα βρείτε ποτέ ούτε μια λέξη μου, όπου να επιτίθεμαι σε καταδικασθέντα. Διότι ο ποινικός κρατούμενος πλέον ΠΛΗΡΩΝΕΙ το τίμημα που επιβάλλουν οι θεσμοί, εκτίει ποινή κι η ποινή, φυλάκιση ΄'η κάθειρξη, δεν περιλαμβάνει και την ισόβια χλεύη. Είδατε να κογιονάρω μέλη της 17Ν ή τον Άκη; Όχι. Ε, λοιπόν, δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω με την ΧΑ. Μην μου τα ζαλίζετε, λες κι εγώ έχω την εξουσία να ασκώ διώξεις ή συναποφασίζω με οποιονδήποτε για τέτοια θέματα. Στο κόμμα μου και στον Αρχηγό που ελεύθερα επέλεξα, λέω την γνώμη μου, τα ίδια που λέω και σε σας εδώ, στο Antinews και στην "Δημοκρατία". Δεν έχω άλλη γνώμη δημοσίως κι άλλη κατ' ιδίαν. Και πριν και τώρα λέω δημόσια την γνώμη μου με την ΧΑ. ΈΧω βγει μια φορά, πέρυσι στο ΚΟΝΤΡΑ με τον Νίκο Μιχαλολιάκο και δυο φορές με τον Ηλία Κασιδιάρη. Διαφωνήσαμε όπου διαφωνήσαμε, ενίοτε έντονα, κι έχω μερικές φορές γράψει την κριτική μου, η οποία είναι πάντα πολιτική. Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρχίδια μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μαλάκες. Μην λοιπόν παίρνετε κι εσείς την σκυτάλη και μου την "πέφτετε" τσαντισμένοι από τις εξελίξεις. Κι ακούστε: έχει επιληφθεί η δικαιοσύνη. Ξέρετε τον χαρακτήρα μου και τις αρχές μου. Δεν μου αρέσει να σχολιάζω εκκρεμείς υποθέσεις. Δεν συμφωνώ με την ΧΑ, διότι δεν είμαι φυλετιστής, δεν γουστάρω σύμβολα συστημάτων που επιτέθηκαν στο Έθνος μου, δεν θέλω κανείς να υποκαθιστά την Αστυνομία, θέλω το Κράτος να αντιμετωπίζει την λαθρομετανάστευση, την εγκληματικότητα, την πολιτική οποιαδήποτε βία και πιστεύω ακράδαντα, πως ο ακτιβισμός του πεζοδρομίου οδηγεί σε συγκρούσεις, έγκλημα, χάος και την πληρώνουν οι απλοί άνθρωποι. Θέλω μια σοβαρή αυστηρή αλλά δίκαιη εθνική Δεξιά, που θα εφαρμόζει αδιάκριτα το Νόμο κι εύχομαι να λειτουργήσει σωστά η Δικαιοσύνη και να στηριχτούν όλα στην αλήθεια και μόνο σε αυτήν. Όποιος δεν θέλει να ψηφίσει ΝΔ, δικαίωμα του. Άμα δεν πειστείτε από τις πράξεις μας ως τις εκλογές, ελεύθεροι άνθρωποι είσαστε, κάντε ό,τι γουστάρετε. Όμως, όλοι, πατήστε φρένο. Η αριστερά έχει πάρει φορά για να επιβάλλει όλη την μηδενιστική της αντζέντα κι αυτό δεν το ανέχομαι. Ανήκω στη ΝΔ, γιατί εδώ, στην βάση της, είναι ακόμη ο κορμός των πατριωτών κι όσο κι αν θυμώνετε, πιστεύω πως η Πατρίδα δεν έχει τώρα άλλον καλύτερο από τον Σαμαρά και πως αν δεν είχαμε γίνει σκορποχώρι αλλά άντεχε το στομάχι σας και ΔΕΝ τον υποχρεώνατε να στηριχτεί στον Βενιζέλο και επιλέγατε στα ψηφοδέλτια της ΝΔ τους καλύτερους, τώρα θα ήταν όλα αλλιώς. Δεν εκχωρώ τον πατριωτισμό μου στην ΧΑ, όπως δεν εκχωρώ την κοινωνική δικαιοσύνη στην αριστερά. Να θυμάστε όμως πως δεν απευθύνεστε σε κανά αγοράκι της κολωνακιώτικης ελαφροδεξιάς, κι όπως εγώ δεν βρίζω και συζητώ, να σέβεστε κι εσείς. Να 'στε όλοι καλά και καλό βράδυ .

Για του λόγου το αληθές και το printscreen από τη σελίδα του κ. Κρανιδιώτη στο Facebook:





Πηγή: iefimerida

«Βόμβα» από Κούγια: Ο Κωστής Στεφανόπουλος έπεισε τον Τσοχατζόπουλο να παντρευτεί την Βίκυ

Στο ρόλο της ερωμένης που διατηρούσε η Βίκυ Σταμάτη επί πολλά χρόνια στάθηκε κατά τη σημερινή του αγόρευση στο δικαστήριο ο συνήγορος της κατηγορουμένης Αλέξης Κούγιας ο οποίος, μάλιστα, προέβη σε μια αποκάλυψη αφού αναφέρθηκε στο πρόσωπο εκείνο που έπεισε τον πρώην υπουργό να παντρευτεί «το ωραίο κορίτσι από το χωριό».

Σύμφωνα με τον κ. Κούγια αυτός που έπεισε τον κ. Τσοχατζόπουλο να παντρευτεί την Βίκυ Σταμάτη και  να δημοσιοποιήσει μια παράνομη σχέση ήταν ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κωστής Στεφανοπουλος.

Παράλληλα, προσπαθώντας να πείσει για την ταπεινή καταγωγή της κατηγορουμένης αναφέρθηκε στις προσπάθειες της οικογένειάς της να την διορίσει στη ΔΕΗ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «έγλειψαν κατουρημένες ποδιές», τονίζοντας παράλληλα ότι η ίδια «δεν ήταν παρά γραμματέας σε ένα υποτμήμα, διευθυντή μετρητών της ΔΕΗ».

Παράλλληλα, ο Αλέξης Κούγιας  καταφέρθηκε εναντίον όλων όσοι σχολίασαν τον αυτοπροσδιορισμό της ως «μαχήτριας του φωτός», κατά την απολογία της, χαρακτηρίζοντάς την «περιορισμένων δυνατοτήτων, με ονειροπόλο διάθεση, που στα πενήντα της χρόνια διαβάζει βιβλία, και θέλει να γράψει ποιήματα».



Γιάννης Μπέζος για Χρυσή Αυγή: «Αγνοούμε την ιστορία, τα προβλήματα του εμφυλίου, της δικτατορίας, του ναζισμού»

«Συνηθίζουμε στη βία, στην παραβατικότητα και στο κακό γούστο»


Τη γνώμη του για τα θλιβερά γεγονότα που απασχολούν την επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες,  με αφορμή τη δράση της Χρυσής Αυγής εξέφρασε ο ηθοποιός Γιάννης Μπέζος μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή.

«Υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα που λέγεται συνήθεια. Ο Κικέρων έλεγε “έξις δευτέρα φύσις”. Δηλαδή συνηθίζουμε στη βία, στην παραβατικότητα, στο κακό γούστο... Ελπίζω να μη συνηθίσουμε και στις δολοφονίες. Θα είναι τραγικό» δήλωσε ο ηθοποιός στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.

Στη συνέχεια, μάλιστα, εξήγησε: «Αυτό συμβαίνει, θα μου επιτρέψετε να πω κατά την εκτίμησή μου, επειδή αγνοούμε πλήρως την ιστορία, όλα αυτά τα προβλήματα του εμφυλίου, της δικτατορίας, του ναζισμού... Είναι πράγματα που δεν τα γνωρίζουμε για αυτό μας φοβίζουν. Σε αυτό έχει μια τεράστια ευθύνη η επίσημη παιδεία μας. Τόσα χρόνια δεν έμαθαν οι νεότεροι, αλλά και οι παλαιότεροι άνθρωποι, την ελληνική ιστορία. Δεν λέω να πάρει κάποιος θέση, αλλά να γνωρίζεις την ιστορία».

Παπαδημούλης: Νίκη της Δημοκρατίας η ποινική δίωξη της ηγεσίας της ΧΑ

«Η ποινική και πολιτική συνέχεια, θέλει απόλυτο σεβασμό στην δημοκρατική νομιμότητα»


Ικανοποιημένος από την εξάρθρωση των ηγετικών στελεχών της Χρυσής Αυγής εμφανίστηκε ο Δημήτρης Παπαδημούλης.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, μέσω του λογαριασμού του στο twitter, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η ποινική δίωξη της ηγεσίας της ΧΑ, είναι νίκη της Δημοκρατίας. Η ποινική και πολιτική συνέχεια, θέλει απόλυτο σεβασμό στην δημοκρατική νομιμότητα».

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Τατσόπουλος: Μας χωρίζουν λιγότερα με την κυβέρνηση μετά την εξαφάνιση της Χρυσής Αυγής

Την εκτίμηση ότι η εξαφάνιση -όπως αναφέρει- της Χρυσής Αυγής από το προσκήνιο θα επιτρέψει να αναδυθούν στην επιφάνεια όσα πραγματικά χωρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ από την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ εξέφρασε ο Πέτρος Τατσόπουλος.

«Διάφοροι πολιτικοί μικρόνοες εξακολουθούν να υποτιμούν την τοξικότητα της Χρυσής Αυγής και το αναντίρρητο γεγονός ότι η παρουσία της στον πολιτικό στίβο προσανατόλιζε την πολιτική ατζέντα ολοένα και δεξιότερα» έγραψε στο λογαριασμό του στο facebook.

«Η εξαφάνιση της Χρυσής Αυγής από το πολιτικό προσκήνιο θα ξαναφέρει στην επιφάνεια όσα πραγματικά μας χωρίζουν από τη συγκυβέρνηση. Πόσο δύσκολο πια;» κατέληξε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.


VIDEO - Μίκης: Γιατί περίμεναν να σκοτωθεί ένα παλικάρι για να δράσουν κατά της ΧΑ;

Να μου πούνε πώς δέχονταν να κάθονται στη Βουλή με αυτά τα καθάρματα, είπε ο Μίκης Θεοδωράκης σε παρέμβασή του κατά τη διάρκεια συναυλίας στο Ηρώδειο


Ηχηρή παρέμβαση με κριτική διάθεση κατά του πολιτικού συστήματος για το θέμα της αντιμετώπισης της Χρυσής Αυγής έκανε το βράδυ του Σαββάτου ο Μίκης Θεοδωράκης.

Παίρνοντας το λόγο κατά τη διάρκεια συναυλίας για τον απόδημο Ελληνισμό στο Ηρώδειο, ο μεγάλος μουσικοσυνθέτης δήλωσε ντροπή που είναι Έλληνας «γιατί περίμεναν να σκοτωθεί ένα παλληκάρι για να δράσουν».

Και αναρωτήθηκε: Ξαφνικά βρέθηκε αυτή η οργάνωση να είναι εγκληματική; Δεν ήξεραν όλοι αυτοί, και η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση ότι στενάζει η κοινωνία από κάτω; Ένας γιατρός στη Νίκαια έκανε λόγο για 1.000 μαχαιρώματα. Πώς δέχονταν να κάθονται στη Βουλή, σε αυτό το ναό της Δημοκρατίας με αυτά τα καθάρματα;

Και μετά τη σύντομή παρέμβασή του ο Μίκης Θεοδωράκης, υπενθυμίζοντας ότι έχει αποσυρθεί από την ενεργό πολιτική δράση, είπε χαριτολογώντας: «Επιστρέφω στον "τάφο" μου».

Δημοσκόπηση MRB ΠΡΙΝ τις συλλλήψεις: Η Χρυσή Αυγή στα τάρταρα...


Διαφορά 1,2% υπέρ της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ καταγράφεται σε δημοσκόπηση της MRB, ενώ τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής μειώνονται σημαντικά και φτάνουν η πτώση τους φτάνει το 2,3%. 


Σημειώνεται πως η μέτρηση έγινε πριν τις συλλήψεις του Νίκου Μιχαλολιάκου, των βουλευτών και στελεχών της ΧΑ.

Η δημοσκόπηση έγινε για λογαριασμό της Real News


ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΔΩ



Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Τατσόπουλος: Αυτή η συμμορία μπήκε στο Κοινοβούλιο με σκοπό να το διαλύσει

«H Ελληνική Δημοκρατία διόρθωσε σήμερα το τραγικό, μοιραίο λάθος που είχε κάνει ο Άρειος Πάγος στις αρχές της δεκαετίας του 1990»


«Κάλλιο αργά, παρά ποτέ», δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρος Τατσόπουλος, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή, τονίζοντας ότι η Ελληνική Δημοκρατία διόρθωσε σήμερα το τραγικό, μοιραίο λάθος που είχε κάνει ο Άρειος Πάγος στις αρχές της δεκαετίας του 1990, με το να δεχθεί να κατέβει στις εκλογές μία ναζιστική συμμορία.

«Διότι αυτή η συμμορία ευθύς εξαρχής το ουρλιάζανε ότι αυτή η συμμορία μπήκε μέσα στο Κοινοβούλιο, με μοναδικό σκοπό να το κλείσει», τόνισε ο κ. Τατσόπουλος μιλώντας στο Mega.

«Ανατροπή»: Ήρθε το τέλος της Χρυσής Αυγής;

Το αίμα, οι αποκαλύψεις, η κατακραυγή. 
Ήρθε το τέλος της Χρυσής Αυγής; 

Μία μεγάλη συζήτηση στην εκπομπή «Ανατροπή» με τον Γιάννη Πρετεντέρη, τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013 στις 23.40 στο MEGA.

Καλεσμένοι στο στούντιο είναι ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΔ Μάκης Βορίδης, ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Γρηγόρης Ψαριανός και ο γραμματέας της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης. Μαζί τους, ο μουσικός και ηθοποιός Δημήτρης Πουλικάκος.

Τα γεγονότα σχολιάζουν: ο Πέτρος Κωνσταντίνου, δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων, συντονιστής της κίνησης «Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή» και μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ο Αντώνης  Λιακόπουλος, αντιπρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής  και ο Νικήτας Κλιντ, μέλος του συγκροτήματος Ρόδες United.

«Ανατροπή», τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013 στις 23.40 με τον Γιάννη Πρετεντέρη στο MEGA.

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Παπαδημούλης: Κακώς απαγορεύτηκε η συγκέντρωση εφέδρων…

Πριν από λίγο ο Δημήτρης Παπαδημούλης σχολίασε την απόφαση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Αττικής να απαγορεύσει την προγραμματισμένη συγκέντρωση που είχε προαναγγείλει η «Κοινότητα Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων».


«Κακώς απαγορεύτηκε η συγκέντρωση της γνωστής "κοινότητας εφέδρων". Η διεξαγωγή της θα έδειχνε ολοκάθαρα, ότι είναι απομονωμένοι και γραφικοί», έγραψε στο Facebook ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ.


Enhanced by Zemanta

ΒΙΝΤΕΟ- Κεδίκογλου: «Η δημοκρατία δεν εκβιάζεται. Η δικαιοσύνη θα ολοκληρώσει το έργο της».

Κατηγορηματική απάντηση από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο στο ερώτημα για το αν υπάρχει σκέψη για εθνικές εκλογές. 


Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ ο κ. Κεδίκογλου είπε: «Η δημοκρατία δεν εκβιάζεται. Η δικαιοσύνη θα ολοκληρώσει το έργο της». 

Στην ερώτηση αν η κυβέρνηση προβληματίζεται να πάει σε εθνικές εκλογές στην περίπτωση που προκύψουν μαζικές παραιτήσεις των βουλευτών της Χρυσής Αυγής ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απάντησε: «Οχι καθόλου. Αν χρειαστεί θα υπάρξουν οι προβλεπόμενες από το Σύνταγμα διατάξεις και από το εκλογικό σύστημα για την αντικατάσταση των βουλευτών».

Δείτε το βίντεο από τον ΣΚΑΙ:

Πηγή: real.gr

Όταν τα όπλα τρέλαναν τη Βουλή

Με πομπή τριών αυτοκινήτων έφτασε στη Βουλή, χθες το απόγευμα, ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής, Ν. Μιχαλολιάκος.


Από τα αυτοκίνητα βγήκαν περίπου δέκα άτομα, μεταξύ των οποίων ο βουλευτής Γ. Λαγός, ο οποίος μάλιστα φορούσε φόρμα, άσπρο μπλουζάκι, αθλητικά παπούτσια και τζόκεϊ.  

Μετά τις δηλώσεις του Ν. Μιχαλολιάκου, όλη η συνοδεία του μπήκε μέσα στη Βουλή, περνώντας από τη μαγνητική πύλη στην είσοδο του Κοινοβουλίου, η οποία όσο περνούσαν οι… συνοδεύοντες, τόσο ηχούσε και αναβόσβηναν τα κόκκινα λαμπάκια της!

Βέβαια ήταν αδύνατο εκείνη την ώρα να ελεγχθούν. Φαίνεται, πάντως ότι πρέπει να υπήρχαν πολλά όπλα…



Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Λαέρτης Βασιλείου, ο σκηνοθέτης του Corpus Cristi, αποχώρησε από το ΣΚΑΪ αφού επιτέθηκε στους παρόντες πολιτικούς [βίντεο]


Ο σκηνοθέτης παρότρυνε στους πολιτικούς στο πάνελ να ζητήσουν «συγγνώμη» για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, για το 30% της ανεργίας, για τις πάνω από τρεις χιλιάδες αυτοκτονίες.

Την ώρα που μιλούσε απευθυνόμενος στους κυρίους που ήταν στο πανελ της εκπομπής λέγοντας «αυτό είναι φασισμός που με κοιτάτε έκπληκτοι κύριοι»... Η Άννα Μπουσούκου του είπε «Θέλετε να κάνουμε διάλογο;»

Ο σκηνοθέτης δεν άκουγε τίποτα γιατί δεν είχε επιστροφή στο ακουστικό του, όμως γενικότερα δεν είχε τη διάθεση για...διάλογο και η δημοσιογράφος τόνισε: «ας κρατήσουμε τη συζήτηση σ' ένα επίπεδο». Ο κύριος Βασιλείου δεν ήθελε να κάνει διάλογο, έβγαλε το μικρόφωνο και έφυγε, ενώ η Άννα είπε: «Όποιος δεν θέλει να κάνει διάλογο, δεν είναι ευπρόσδεκτος στην εκπομπή»!

ΒΙΝΤΕΟ-Παπαδημούλης: Θυμίζει χούντα η ανακοίνωση εφέδρων αξιωματικών

«Τις τελευταίες ώρες, γίνεται μεγάλος θόρυβος για μία ανακοίνωση ενός συνδέσμου εφέδρων αξιωματικών, οι οποίοι προβάλλουν ως πρωτότυπη μία λύση κυβέρνησης που θυμίζει τη χούντα με Πρωθυπουργό τον Κόλλια», ανέφερε στην ομιλία του στη Βουλή ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης.
«Είναι μία ανακοίνωση που λειτουργεί πολιτικά ως εφεδρεία και υποκατάστατο της για μία ακόμη φορά απούσας Χρυσής Αυγής», τόνισε ο κ. Παπαδημούλης και συμπλήρωσε: «Είναι, όμως και μία κίνηση γραφική, χωρίς καμία απήχηση στην κοινωνία».

Παράλληλα, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ επεσήμανε το εξής: «Και ξαφνικά, αυτό γίνεται πρώτο θέμα και γίνεται έκτακτη σύσκεψη βραδινή στον Άρειο Πάγο, για να αντιμετωπίσει το θέμα και διατάσσεται και δικαστική έρευνα».

Μεταξύ άλλων, ο κ. Παπαδημούλης δήλωσε: «Με όλο το σεβασμό κ. υπουργέ στον Άρειο Πάγο και στο θεσμό της δικαιοσύνης, νομίζω ότι τέτοιες ανακοινώσεις και κινήσεις χρήζουν περισσότερο ιατρικής και όχι δικαστικής εξέτασης».

Δείτε το βίντεο:
T

ΒΙΝΤΕΟ-Γιατί απείλησε με αποχώρηση η Κανέλλη;

Η συζήτηση στο πλατό της πρωινής εκπομπής του ΑΝΤ1 άναψε και όταν οδηγήθηκε στα "άκρα" η βουλευτής του Κομμουνιστικού Κόμματος Λιάνα Κανέλλη, απείλησε με αποχώρηση.


Το ρόλο του πυροσβέστη έπαιξε ο Γιώργος Παπαδάκης.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Δημοσκόπηση για την Α' Αθηνών–Σε πτώση η Χ.Α. - Μπροστά η ΝΔ



Η διερεύνηση της πρόθεσης ψήφου στην Α’ Αθήνας ξεκίνησε τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου.

Η δολοφονία (τα μεσάνυχτα της Τρίτης) και οι εξελίξεις της επομένης που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον οδήγησαν (το μεσημέρι της Τετάρτης) στην απόφαση της προσωρινής διακοπής της συλλογής των στοιχείων. Η έρευνα συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου.

Ως εκ τούτου, περίπου τα 2/3 των συνεντεύξεων έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι το πρωί της Τετάρτης 18 Σεπτεμβρίου και το υπόλοιπο 1/3 από τη Δευτέρα 23.

Εξαιτίας των παραπάνω εκτός από το τελικό αποτέλεσμα της δημοσκόπησης που διενήργησε η εταιρεία Pulse και δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα Το Ποντίκι, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ενδεικτική παρουσίαση των ποσοστών που συγκέντρωναν τα κόμματα πριν από το τραγικό συμβάν και λίγες ημέρες μετά.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΔΩ

Δημοσιογράφος του BBC σε Γεωργιάδη: "Πώς δέχεστε να κάθεστε στα ίδια έδρανα με ναζιστές;"

Συνέντευξη στο BBC, παραχώρησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος βρέθηκε σε δύσκολη θέση, προσπαθώντας να εξηγήσει το τι συμβαίνει στην Ελλάδα με τη Χρυσή Αυγή.


Ο δημοσιογράφος αναφέρθηκε στη δολοφονία του Παύλου Φύσσα και ρώτησε τον κ. Γεωργιάδη, πόσο τον ανησυχεί το φαινόμενο.

Ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε ότι είναι πολύ ανήσυχος, χαρακτήρισε τη Χρυσή Αυγή "ναζιστικό κόμμα" και πρόσθεσε ότι η άνοδός της οφείλεται στις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα.

"Πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα, έχουν χάσει τη δουλειά τους και είναι οργισμένοι και έχουν χάσει την ελπίδα για τη Δημοκρατία" είπε χαρακτηριστικά.

Ο δημοσιογράφος έθεσε και το θέμα της διείσδυσης της Χρυσής Αυγής στην αστυνομία. Ο κ. Γεωργιάδης παραδέχθηκε ότι υπάρχουν ψήγματα αλήθειας σε αυτόν τον ισχυρισμό.

"Κάποιοι άνθρωποι στην αστυνομία, χωρίς να είναι ναζί, συμπαθούν το συγκεκριμένο κόμμα, επειδή δεν έχουν καταλάβει πόσο επικίνδυνο είναι" σημείωσε ο υπουργός Υγείας και πρόσθεσε ότι η Χρυσή Αυγή δεν είναι απλώς ακροδεξιό κόμμα, αλλά ναζιστικό κόμμα.

"Είστε ξεκάθαρος, ωστόσο κάθεστε μαζί τους σε ένα κοινοβούλιο. Αν είναι ναζί, όπως λέτε ή εγκληματική οργάνωση, όπως τους έχουν χαρακτηρίσει άλλοι βουλευτές, γιατί τους δέχεστε στη Βουλή;" ρώτησε ο δημοσιογράφος.

"Τι προτείνετε να τους πετάξουμε έξω με τις κλωτσιές;" είπε χαριτολογώντας ο κ. Α. Γεωργιάδης και πρόσθεσε ότι δεν επιτρέπεται από το Σύνταγμα να βγει το συγκεκριμένο κόμμα εκτός νόμου.

"Τι εννοείτε; Πώς γίνετε ένα κόμμα που το περιγράφετε ως εγκληματική οργάνωση, να βρίσκεται στο κοινοβούλιο;" ρώτησε εύλογα ο δημοσιογράφος.

Ο κ. Γεωργιάδης απάντησε ότι στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία και για να κηρυχθεί παράνομο το κόμμα, θα πρέπει να υπάρξει απόφαση δικαστηρίου.

Ο Βρετανός δημοσιογράφος, σημείωσε ότι με αυτόν τον τρόπο, το ελληνικό κράτος θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί την οργάνωση.

Σφυροκόπημα για το παρελθόν του υπουργού

Ο κ. Γεωργιάδης ερωτήθηκε και για το αν ο ίδιος δυσκολεύεται να μιλήσει επικριτικά για την ακροδεξιά, καθώς στο παρελθόν και ο ίδιος βρισκόταν σε κόμμα της ακροδεξιάς.

"Μόνο ακροαριστεροί μου το λένε ως κατηγορία, διότι όλοι ξέρουν ότι ποτέ δεν συμπαθούσα ποτέ τέτοιου είδους ιδέες. Αυτός είναι και ο λόγος που οι χρυσαυγίτες με έχουν χτυπήσει δυο φορές στο παρελθόν και με μισούν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον".

"Ίσως σας μισούν, επειδή θεωρούν ότι προδώσατε τις κοινές σας αξίες" ήρθε η πληρωμένη απάντηση από τον δημοσιογράφο, ο οποίος τόνισε ότι ο κ. Γεωργιάδης ήταν μέλος του ΛΑΟΣ, του οποίου ο αρχηγός είχε ακραία και ρατσιστική ρητορική.

"Οι χρυσαυγίτες με χτύπησαν όταν ήμουν στο ΛΑΟΣ. Το ΛΑΟΣ, δεν ήταν ναζιστικό κόμμα. Δεν έχω πει τίποτα ενάντια στους Εβραίους, ούτε το ΛΑΟΣ είχε πει" υποστήριξε ο κ. Γεωργιάδης, ωστόσο ο Βρετανός δημοσιογράφος δεν πείστηκε, λέγοντας ότι το ισραηλιτικό συμβούλιο Ελλάδος τον είχε κατηγορήσει για αντισημιτική προπαγάνδα.

Ο Α. Γεωργιάδης, διέψευσε τον δημοσιογράφο και η συζήτηση ολοκληρώθηκε, με τον υπουργό να καλείται να απαντήσει στο πώς θα λυθεί το πρόβλημα της Χρυσής Αυγής.

"Η Δημοκρατία μας είναι έτοιμη να υπερασπιστεί τον εαυτό της απέναντι στη Χρυσή Αυγή", τόνισε ο υπουργός.

Οι πρώην "πράσινοι" στη Βαλαωρίτου

Τον μεσημεριανό τους καφέ απολαμβάνουν αυτή την ώρα στον πεζόδρομο της Βαλαωρίτου οι Γιώργος Παναγιωτακόπουλος, Χρήστος Αηδόνης και Γιάννης Μίχας όπως μας ανέφερε αναγνώστης, ο οποίος αναρωτήθηκε εύστοχα "τι κοινό έχουν αυτοί οι τρεις;".

H απάντησή του σίγουρα προκαλεί χαμόγελα... "Ήταν κάποτε ΠΑΣΟΚ".
Enhanced by Zemanta

Στρατούλης: Ο ΣΥΡΙΖΑ θα σταματήσει την καταστροφή

Ο βουλευτής Β΄Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Στρατούλης σχολίασε στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου ότι "ο ΣΥΡΙΖΑ θα σταματήσει την καταστροφή και θα ακυρώσει τα μνημόνια".

"Yπάρχει η ελπίδα ότι θα καταφέρουμε" σχολίασε μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Στρατούλης.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "LIVE U":


Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης θυμάται τον Παύλο Μπακογιάννη- 24 χρόνια από τη δολοφονία του


Καθώς αυτές τις μέρες η χώρα συγκλονισμένη παρακολουθεί τις εξελίξεις μετά τη στυγερή δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο δρόμο, στην Αμφιάλη, πολλοί σπεύδουν σήμερα να αποτίσουν φόρο τιμής στον Παύλο Μπακογιάννη που δολοφονήθηκε σαν και σήμερα πριν από 24 χρόνια.

26 Σεπτεμβρίου του 1989, στις 7.58 το πρωί ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και μαέστρος του διαλόγου για την διακομματική ενότητα, περπατάει προς το γραφείο του στην οδό Ομήρου. Μόνος. Το προηγούμενο βράδυ είχε ξενυχτήσει σε συζητήσεις με τον Συνασπισμό και επέμενε να ξεκουραστεί ο άνδρας της συνοδείας του που είχε ταλαιπωρηθεί πλάι του. Φτάνοντας στο γραφείο του, καθώς ανέβαινε τα σκαλιά της εισόδου τον περικυκλώνουν οι ίδιοι του οι δολοφόνοι. Του έριξαν 4 σφαίρες με την τελευταία να κόβει το νήμα της ζωής του. Λίγο αργότερα στον Ευαγγελισμό ξεψύχησε ο πολιτικός και δημοσιογράφος με τη μακρά δημοκρατική αντιστασιακή δράση, που υπήρξε προβεβλημένος και απόλυτα στοχοποιημένος ταυτόχρονα. Ο σύζυγος της Ντόρας Μπακογιάννη, γαμπρός του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, συνομιλητής όλων των πολιτικών αρχηγών.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Ο Αδωνις πειράζει τον Τσίπρα: Μα γιατί στο κάνουν αυτό Αλέξη μου...

Τον απολογισμό των απεργιών στο χώρο της παιδείας και της υγείας κάνει με πρωϊνό του tweet ο Αδωνις Γεωργιάδης προκειμένου να πειράξει τον Αλέξη Τσίπρα.


Γράφει χαρακτηριστικά στο tweet του: «Η ΟΛΜΕ ανέστειλε την απεργία της. Στα νοσοκομεία δεν απήργησε ούτε το 2%. Μά γιατί στο κάνουν αυτό Αλέξη μου; Ενώ εσύ ζήτησες Ανατροπή τώρα;»



Δ. Παπαδημούλης: Γελοίοι όσοι ξαναζεσταίνουν διλήμματα όπως «Σαμαράς ή τανκς»


«Οσοι νομίζουν ότι αξιοποιώντας κάποιους θερμοκέφαλους, μπορούν να ξαναζεστάνουν διλήμματα του τύπου "Σαμαράς ή Τανκς", είναι απλά γελοίοι», σχολιάζει μέσω Twitter ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης σχετικά με την ανάρτηση στο διαδίκτυο των Εφέδρων Ειδικών Δυνάμεων, οι οποίοι καλούν, μεταξύ άλλων, την κυβέρνηση σε παραίτηση.

Για το ίδιο ζήτημα ο κ. Παπαδημούλης είχε αναρτήσει νωρίτερα στο Twitter ένα ακόμη σχόλιο: «Η ανακοίνωση της Κίνησης Εφέδρων που προτείνει χουντική "κυβέρνηση" τύπου Κόλλια, αποτελεί ανοιχτή "εφεδρεία", αλλά και υποκατάστατο της Χρυσής Αυγής».
Enhanced by Zemanta

Απάντηση του Γιάννη Μιχελογιαννάκη σε κατηγορίες για τον κ. Λαφαζάνη


Ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Μιχελογιαννάκης κατά την χθεσινή παρουσία του σε τηλεοπτικό κανάλι κλήθηκε να σχολιάσει άρθρο που έχει δημοσιευτεί στο iskra.gr στο οποίο αναφέρεται το εξής, «Η στυγερή δολοφονία του Παύλου Φύσσα δεν πρέπει να γίνει αφετηρία φόβου και αναδίπλωσης. Δεν πρέπει να οδηγήσει την ίδια την Αριστερά να δίνει εξετάσεις καταδίκης γενικώς και αορίστως της βίας και ένταξής της στο λεγόμενο «συνταγματικό» και «δημοκρατικό» τόξο ως συμπλήρωμα της Πασοκονεοδημοκρατίας …….. Η Αριστερά τούτη την ώρα δεν θα πρέπει να επιλέξει (ή ακόμα χειρότερα, να συγκροτήσει) το «καλό», έναντι του «κακού», αστικό στρατόπεδο.»

Ο κ. Μιχελογιαννάκης μετά και την σχετική ενημέρωση που του έκαναν οι παριστάμενοι δημοσιογράφοι όσον αφορά δηλώσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που αποδοκίμαζαν το εν λόγω άρθρο απάντησε :

«Δυστυχώς, η πολιτική των μνημονίων έχει οδηγήσει την Ελλάδα σε ανθρωπιστική κρίση.

Όταν λοιπόν τα κόμματα τα οποία ευθύνονται για την εισαγωγή της Ελλάδας στην μνημονιακή της εποχή, τα οποία έχουν ονοματεπώνυμο αλλά δυστυχώς δεν έχουν ακόμα αναλάβει έμπρακτα τις ευθύνες τους απέναντι στο λαό.

Όταν ο απλός πολίτης δεν έχει δει ακόμα την καταδίκη των ατόμων και των κομμάτων που τον έφτασαν στην εξαθλίωση.

Όταν τα κόμματα αυτά καταργούν την ίδια την κοινοβουλευτική δημοκρατία, με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, με νομοθετικά διατάγματα, με νομοσχέδια τα οποία έρχονται με τη μορφή του κατεπείγοντος, νομοσχέδια με ένα άρθρο, με ακύρωση ακόμα και της ώρας του Πρωθυπουργού αλλά και με την συνεχιζόμενη τακτική των Υπουργών να μην απαντούν σε βουλευτές.

Όταν ακόμα και απλές προσφυγές πολιτών καταλήγουν στο να αποδεικνύουν αντισυνταγματικότητα των νόμων.

Όταν τα ενοχικά κόμματα έχουν δείξει επικίνδυνη ανοχή σε παρόμοια φαινόμενα, όπως τα 32 περιστατικά που καθυστερημένα στέλνουν σήμερα στη δικαιοσύνη.

Όταν έκλειναν το μάτι στην ανοχή της αστυνομίας, της δικαιοσύνη, την ανοχή των ΜΜΕ που εξοικείωναν τον κόσμο με τέτοιου είδους πολιτικές.

Όταν λοιπόν όλα αυτά συνέβαιναν και συμβαίνουν, τότε ποιό δημοκρατικό και συνταγματικό τόξο είναι αυτό που περιλαμβάνει τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ;

Αυτό το διαχωρισμό ήθελε να δείξει το άρθρο και τίποτε άλλο.»

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Άδωνις στο BBC: Η Μέρκελ και οι Γερμανοί είναι φίλοι μας...

Συνέντευξη στο BBC παραχώρησε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε πως "μετά από τρία χρόνια σκληρής λιτότητας, η ελληνική κοινωνία δεν αντέχει άλλο".


Ο κ. Γεωργιάδης, υποστήριξε ότι "η Άνγκελα Μέρκελ και ο γερμανικός λαός είναι φίλοι της Ελλάδας» και πρόσθεσε ότι "όταν μπορέσουμε θα τους επιστρέψουμε τα χρήματά τους".
Δείτε το βίντεο


H Eλίζα Βόζεμπεργκ παύθηκε από Γραμματέας Στρατηγικού Σχεδιασμού της ΝΔ

Με εντολή Πρωθυπουργού αντικαταστάθηκε η πρώην βουλευτής Ελίζα Βόζεμπεργκ στη Γραμματεία Στρατηγικού Σχεδιασμού της ΝΔ και τη θέση της κατέλαβε ο πρώην βουλευτής Σπήλιος Λιβανός.


Με ένα τουίτ η πρώην Γραμματέας εξέφρασε έμμεσα τη δυσαρέσκειά της.

Eliza Vozemberg ‏@vozemberg

Ορίστηκε με απόφαση του Πρωθυπουργού Γραμματέας Στρατηγικού Σχεδιασμού της ΝΔ ο Σπήλιος Λιβανός. Θερμα συγχαρητήρια!



Πηγή:  -Στη θέση της ο Σπήλιος Λιβανός | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/123427#ixzz2fuw3vAMe

ΦΩΤΟ- Ο Βενιζέλος με τον Ομπάμα

Στην 68η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ συμμετέχει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος έβγαλε φωτογραφία με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομάμα.

Την ευκαιρία να συναντηθούν από κοντά είχαν ο Μπαράκ Ομπάμα και ο Ευάγγελος Βενιζέλος στο πλαίσιο της 68ης Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.

Ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Μπαράκ Ομπάμα είχε σύντομη συνομιλία με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Εξωτερικών Βαγγέλη Βενιζέλο, κατά την χθεσινοβραδινή δεξίωση του αμερικανού ηγέτη προς τιμήν των επικεφαλής των αντιπροσωπειών που συμμετέχουν στην 68η Σύνοδο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, ανέφερε την Τρίτη το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο αμερικανός Πρόεδρος αναφέρθηκε στην συνάντηση που είχε με τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά τον Αύγουστο, και επανέλαβε με τον Βαγγέλη Βενιζέλο ότι θα δοθεί συνέχεια στα όσα είχαν συζητηθεί τότε, στο Λευκό Οίκο.

Ο Βαγγέλης Βενιζέλος εκπροσώπησε την Τρίτη την Ελλάδα στην έναρξη της 68ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης και παρακολούθησε τις ομιλίες του γενικού γραμματέα του διεθνούς οργανισμού Μπαν Κι-μουν και του Μπαράκ Ομπάμα.
Ωστόσο, εκτός από την συνομιλία ο Ευάγγελος Βενιζέλος με την γυναίκα του Λίλα Μπακατσέλου μαζί με τον Μπαράκ και την Μισέλ Ομπάμα.



Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

«Εγκληματική οργάνωση η Χρυσή Αυγή - κλαρινογαμπρός ο Κασιδιάρης», λέει ο βουλευτής της ΝΔ Δημ.Κυριαζίδης

Ο βουλευτής Δράμας της ΝΔ, Δημήτρης Κυριαζίδης, μίλησε με οξείς χαρακτηρισμούς για τους χρυσαυγίτες του κοινοβουλίου αλλά κατηγόρησε και τον Θ. Πάγκαλο ότι δίνει «μπόνους» στη Χρυσή Αυγή.

Την άποψη ότι υπήρξε τεράστια ανοχή προς τη Χρυσή Αυγή από όλα τα κόμματα, εξέφρασε την Τρίτη ο βουλευτής της ΝΔ Δημήτρης Κυριαζίδης ο οποίος μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM 99,5 δεν δίστασε να αποκαλέσει τον Ηλία Κασιδιάρη «κλαρινογαμπρό» και να πει ότι η ΧΑ είναι μια «εγκληματική οργάνωση».


Πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων και βουλευτής Δράμας της ΝΔ, ο Δημήτρης Κυριαρζίδης υποστήριξε επίσης ότι η αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής «δεν είναι θέμα Αστυνομίας». 

«Έχοντας τα δεδομένα από την προηγούμενη ιδιότητά μου, την αστυνομική, και βεβαίως γνωρίζοντας τι πρεσβεύουν τα φασιστικά (ιδεώδη) κτλ., βάζοντας κάτω τον τρόπο λειτουργίας τους, όχι δύσκολα κανείς οδηγείται στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για μια εγκληματική οργάνωση και συμμορία» είπε ο βουλευτής της ΝΔ και συνέχισε:

«Δεν είναι θέμα Αστυνομίας. Και δεν προτρέχω να υποστηρίξω. Η ΕΛΑΣ είναι εκτελεστικό όργανο. Ο υπουργός προΐσταται πολιτικά, αλλά αυτά τα ζητήματα έχουν μια πολιτική χροιά και επειδή μπορεί να δοθεί μια διάσταση πολιτικής δίωξης, πρέπει να υπάρξει μια κοινή παραδοχή από όλα τα κόμματα που συγκαταλέγονται στο δημοκρατικό και συνταγματικό τόξο: ότι υπήρξε τεράστια ανοχή. Βεβαίως (εννοώ όλα τα κόμματα) και θέλω να τονίσω ότι η Δεξιά κατηγορείται με ένα σύνδρομο ότι πάει να περιορίσει ελευθερίες κτλ. Εμείς, καθυβριζόμαστε στο Κοινοβούλιο με εκφράσεις βαριές. Είδαμε αυτήν την πολιτική τσατσά π.χ. να μπαίνει σε οικογενειακά ζητήματα με το παιδί του αντιπροέδρου της Βουλής, του κ. Δραγασάκη. Ή αυτόν τον κλαρινογαμπρό, τον κ. Κασιδιάρη, να αναφέρεται με ύβρεις κατά βουλευτών και κανείς να μην αντιδρά. Μιλάμε για αυτή που παραιτήθηκε από βουλευτής για να αναλάβει η οικογένεια Μιχαλολιάκου τη διοίκηση της οργάνωσης. Έτσι δεν έγινε; Ή του βουλευτή Σερρών, που ανέλαβε ο μέλλων γαμπρός της και στη συνέχεια ορίστηκε ως μετακλητός στη Βουλή; Αυτοί είναι που θέλουν να φέρουν νέα ήθη…» τόνισε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Κυριαζίδης.

«Ξέρουμε ότι αυτοί θέλουν να διεγείρουν, να προκαλέσουν. Το λένε στα καταστατικά και τις αρχές τους ότι δεν πιστεύουν στη Δημοκρατία και θα την εκμεταλλευτούν με κάθε τρόπο. Μια ήπια αντίδραση, δεν περνάει στη συγκεκριμένη εγκληματική οργάνωση, που εκμεταλλεύεται το Κοινοβούλιο για τους δικούς της σκοπούς. Ζήτησα από όλα τα κόμματα, όταν έρχονται αυτοί ως μπουλούκι, να αποχωρούν οι άλλοι και να μένουν οι κύριοι αυτοί να βρίζουν τους εαυτούς τους» είπε επίσης ο βουλευτής της ΝΔ, ο οποίος υπογράμμισε ότι η θυσία του Παύλου Φύσσα δεν θα πάει χαμένη, θα είναι ένα «εγερτήριο»:

«Ο Φύσσας προσέφερε στη Δημοκρατία, παρότι αφαιρέθηκε η ζωή του και θρηνεί η οικογένειά του. Είναι όμως ένα εγερτήριο μήπως και ξυπνήσει το πολιτικό σύστημα και αντιληφθεί αυτή την πραγματικότητα και πού οδηγούμαστε. Εδώ και ένα χρόνο, έχει εγκατασταθεί αυτή η εγκληματική οργάνωση με χρήματα του Δημοσίου. Δεν είναι πλέον αυγό του φιδιού, είναι βόας. Και δεν θέλω να πιστέψω ότι έγινε και λερναία ύδρα, που δεν μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε. Οσο πιο γρήγορα υπάρξουν μέτρα, τόσο το καλύτερο» είπε ο Δημ. Κυριαζίδης.

Ο ίδιος υποστήριξε ότι ο χρυσαυγίτες είναι θρασύδειλα ανθρωπάκια. «Είδατε με πόση ευκολία αυτός ο κλαρινογαμπρός "έδωσε" στην ψύχρα το δολοφόνο. Τον πούλησε! Δεν έχουν κανένα πρόβλημα να ξαναγίνει αυτό, γιατί είναι θρασύδειλα ανθρωπάκια. Βρήκαν το κενό που δημιουργήσαμε εμείς και εκμεταλλεύονται την αδυναμία και το φόβο μας, να κυλά ο χρόνος. Σε μια Δημοκρατία υπάρχουν και ευθύνες και πρέπει να τις αναλαμβάνουμε. Καθυστερήσαμε όλοι. Πρέπει να υπάρξει αυτή η παραδοχή».

Ο βουλευτής της ΝΔ δεν παρέλειψε πάντως να καταφερθεί κατά του Θόδωρου Πάγκαλου για την τηλεοπτική παρουσία του την Κυριακή: «Χρειάζεται μια συστηματική και συλλογική προσπάθεια και βέβαια όχι από πρόσωπα του παρελθόντος, διότι διεγείρεται η κοινωνία. Θα μιλήσω καθαρά: την Κυριακή, σε ένα κεντρικό κανάλι, βγήκε ο κ. Πάγκαλος για να καταφερθεί κατά της Χρυσής Αυγής. Της δίνει μπόνους. Δεν έχω τίποτα με τον συγκεκριμένο, αλλά θα πρέπει να καταλάβει ότι προκαλεί, διεγείρει και δεν βοηθάει την υπόθεση της Δημοκρατίας αυτή τη στιγμή. Θα πρέπει να υπάρχει μια αυτογνωσία. Να ξέρουμε ότι αν προκαλούμε, δεν βοηθούμε και δίνουμε λαβή σε πολλούς. Από χθες στο Κοινοβούλιο θα έπρεπε να έχουμε μια άλλη στάση και γι’ αυτό απευθύνθηκα στα προεδρία των άλλων κομμάτων…»

Τα «βατράχια» της ΜΥΚ επισκέπτεται αύριο ο πρωθυπουργός

Επίσκεψη με ιδιαίτερη βαρύτητα λόγω των ερευνών που γίνονται για τις σχέσεις στελεχών των Ενόπλεων Δυνάμεων με τη Χρυσή Αυγή


Μια επίσκεψη με ιδιαίτερη βαρύτητα θα πραγματοποιήσει αύριο ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς που αναμένεται να βρεθεί στη Μονάδα Υποβρυχίων Καταστροφών στο Σκαραμαγκά, ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται και οι δηλώσεις που ενδέχεται να κάνει μετά το πέρας της επίσκεψης. 

Η επίσκεψη αυτή γίνεται την ώρα που διενεργείται Ένορκη Διοικητική Εξέταση προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν εν ενεργεία αξιωματικοί από τις Ειδικές Δυνάμεις που εκπαίδευαν μέλη της Χρυσής Αυγής. Τον Αντώνη Σαμαρά θα τον συνοδεύει και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Αβραμόπουλος.

Ο πρωθυπουργός με την επίσκεψή του αυτή θέλει να υπογραμμίσει την εμπιστοσύνη της πολιτείας στις Ειδικές Δυνάμεις της χώρας αλλά ταυτόχρονα και ότι το κράτος θα είναι αμείλικτο σε κάθε εμπλοκή στρατιωτικού με παραστρατιωτικές δραστηριότητες.

Σίγουρα η οποιαδήποτε μεμονωμένη περίπτωση αν υπάρξει δεν σημαίνει ότι αμαυρώνεται το σύνολο των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Βέβαια ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχουν και οι δηλώσεις που θα γίνουν από εκεί και τα μηνύματα που θα σταλούν.

Αύριο θα αποφοιτήσει από τη σχολή της Μονάδας Υποβρυχίων Καταστροφών και ο γιος του στενού συνεργάτη του πρωθυπουργού Τάκη Μπαλτάκου.

Ρηγίλλης τέλος για τη Νέα Δημοκρατία

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπηρεσίες του Ινστιτούτου Δημοκρατίας «Κωνσταντίνος Καραμανλής», θα μεταφερθούν στο κτίριο της Λεωφόρου Συγγρού, εκεί όπου βρίσκονται πλέον τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας


Το ιστορικό της οδού Ρηγίλλης που επί δεκαετίες στέγαζε την κεντρική διοίκηση του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να ξενοικιάσει το κόμμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπηρεσίες του Ινστιτούτου Δημοκρατίας «Κωνσταντίνος Καραμανλής», οι οποίες φιλοξενούνται σήμερα στο κτήριο, θα μεταφερθούν στο κτίριο της Λεωφόρου Συγγρού, εκεί όπου βρίσκονται πλέον τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας.

Στην απόφαση να αποδεσμεύσει το κτήριο οδηγήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Νέα Δημοκρατία, ώστε να «ελαφρύνει» τα ταμεία της από τα έξοδα.

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ο "χρησμός" του Τατσόπουλου για το κόμμα και τους... εχθρούς του!

Ένα αινιγματικό σχόλιο έκανε πριν από λίγο στο Facebook ο Πέτρος Τατσόπουλος.


"Εξω από το κόμμα σου οι αντίπαλοί σου. Μέσα στο κόμμα σου οι εχθροί σου". Α, ρε π….. Τσόρτσιλ, δεν άφησες τίποτε να πούμε κι εμείς», έγραψε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.


Τι έκανε ο Αγγελάκας όταν άκουσε το κοινό του να φωνάζει "φασίστες, κουφ@λες, έρχονται κρεμάλες"

Εν μέσω κραυγών και κηρυγμάτων, ο Γιάννης Αγγελάκας έστειλε ένα μήνυμα ψυχραιμίας, σύνεσης και πραγματικής αντίδρασης σε όσα συμβαίνουν αυτές τις μέρες, μετά τη δολοφονία του αντιφασίστα Παύλου Φύσσα από τον ακροδεξιό Γιώργο Ρουπακιά.


Κατά τη διάρκεια της συναυλίας στο Θέατρο Βράχων ακούστηκε το σύνθημα «φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμάλες» κάνοντας τον Αγγελάκα να σταματήσει τη συναυλία και να πει.

"Ξέρετε οτι διαφωνώ με αυτό το σύνθημα. Η απάντηση στον φασισμό δεν είναι αυτή. Η απάντηση είναι η ψύχραιμη σκέψη. Να προσέξουμε τον φασισμό που κρύβουμε όλοι μέσα μας"


Καταγγελία: Δύο μέρες μετά τη μαντινάδα στον Σαμαρά, ο Σμαραγδής ζήτησε 50.000 ευρώ


Ηταν ο πρόεδρος του Κέντρου Κινηματογράφου που οδήγησε στα διεθνή φεστιβάλ και στην κορυφή του ευρωπαϊκού κινηματογράφου τους Ελληνες σκηνοθέτες. 


Ο Γιώργος Παπαλιός που παραιτήθηκε λίγες μέρες μετά τη βράβευση του Αλεξανδρου Αβρανά στο Φεστιβάλ Βενετίας προκαλώντας σοκ στο χώρο, αποκαλύπτει τί τον οδήγησε στην απόφασή του.

Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία και στην Σταυρούλα Παπαϊωάννου μιλά για όλα και απαντά για πρώτη φορά ανοιχτά για όσα συνέβησαν με τον σκηνοθέτη Γιάννη Σμαραγδή. Οι φήμες έλεγαν πως είχε δεχθεί οχλήσεις από ψηλά προκειμένου το Κέντρο να ενισχύσει οικονομικά τον Γιάννη Σμαραγδή. Η απάντηση που έδωσε ο ίδιος ο Γιώργος Παπαλιός στην Ελευθεροτυπία του Σαββάτου είναι η ακόλουθη κατά λέξη: «Εναν χρόνο αφ' ότου είχε ολοκληρώσει το "Ο Θεός αγαπάει το χαβιάρι" και δύο μόλις μέρες μετά τη μαντινάδα που αφιέρωσε στον Αντώνη Σαμαρά, ήρθε στο Κέντρο ζητώντας 50.000 από τα 280.000 ευρώ που είχε ξοδέψει, λέει, για να πουλήσει την ταινία του στο εξωτερικό. Στο ΕΚΚ, όμως, δεν προβλέπονται τέτοιου είδους εξυπηρετήσεις.


Εκείνο που κάνουμε είναι να βοηθάμε τους παραγωγούς ταινιών που έχουν προσκληθεί σε μεγάλα φεστιβάλ, καλύπτοντας κατά 30% το κόστος της κόπιας, του υποτιτλισμού, του διαφημιστικού υλικού κ.ο.κ. Ο Σμαραγδής φρόντισε να μας ενημερώσει ότι τυγχάνει και παιδικός φίλος του Πάνου Παναγιωτόπουλου. Οταν όμως μου τηλεφώνησαν από το υπουργείο ζητώντας να δω θετικά το θέμα, τους απάντησα: "Αν το αίτημα είναι νόμιμο, σίγουρα θα λάβω θετική εισήγηση από το διευθυντή του Κέντρου.

Αν δεν είναι, τι θέλετε να κάνω, να παρανομήσω;". Εκεί μείναμε. Δεν δόθηκε συνέχεια. Μ' αυτά και μ' αυτά, ο Σμαραγδής τα κατάφερε. Ποιος θα τολμήσει να μη χρηματοδοτήσει την επόμενη ταινία ενός... "ανεβασμένου" σκηνοθέτη, όπως τον αποκάλεσε ο Σαμαράς; Με τη στάση του, όμως, τον εξέθεσε τον πρωθυπουργό».

Ο Γιώργος Παπαλιός, εφοπλιστής, παραγωγός του Θόδωρου Αγγελόπουλου, ο άνθρωπος που στήριξε και ανέδειξε το νέο κύμα κινηματογραφιστών αποχώρησε οργισμένος. Η σταγόνα που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει, ήταν όπως λέει η ανακοίνωση που εξέδωσε ο Υπουργός Πολιτισμού ανακοίνωση μετά τη βράβευση της ταινίας του Αλέξανδρου Αβρανά, αναφέροντας ότι η κινηματογραφική πολιτική της χώρας θ' αποτελέσει, άμεσα, αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στον υπουργό, τα στελέχη του ΕΚΚ και τους νέους κινηματογραφιστές. «Το θεώρησα πολύ προσβλητικό», ο Γιώργος Παπαλιός, ο οποίος επί μήνες μάταια προσπαθούσε να επικοινωνήσει με τον υπουργό Πολιτισμού.



ΒΙΝΤΕΟ - Πάγκαλος: Και το ΚΚΕ δεν θέλει την δημοκρατία

Για τη Χρυσή Αυγή μίλησε, μεταξύ άλλων θεμάτων, ο Θεόδωρος Πάγκαλος, στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή της ΔΤ.


Ο κ. Πάγκαλος δήλωσε ότι η πείνα και η ανεργία έχει κάνει ζημιά. Ωστόσο, όπως τόνισε, αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία ούτε άλλοθι.

«Γιατί όλοι όσοι πεινάνε, όσοι βρίσκονται σε δυσκολία, όλοι όσοι χάνουν τα σπίτια τους, όλοι όσοι έχουν πρόβλημα στις συντάξεις τους, δεν πάνε να γίνουν χρυσαυγίτες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πάγκαλος.

Δείτε το βίντεο:

ΒΙΝΤΕΟ - Πάγκαλος: "Ο ΣΥΡΙΖΑ να εγκαταλείψει τα φούμαρα"

Την ανάγκη να διαμορφωθούν νέες λύσεις στο πολιτικό σκηνικό τόνισε ο Θεόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας νωρίτερα στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή της ΔΤ.


Ο κ. Πάγκαλος ανέφερε: «Θα ήθελα πάρα πολύ ένα ΣΥΡΙΖΑ που αλλάζει προσανατολισμό, αποδέχεται το γενικότερο πλαίσιο λειτουργίας της χώρας, δηλαδή τους δημοκρατικούς και συνταγματικούς κανόνες, εγκαταλείπει τα φούμαρα περί επαναστατικής λύσης και ανατροπής του καθεστώτος, τα οποία κατά καιρούς ακούμε και μαζί με αυτό μπορεί να συνεργαστεί το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ. Αυτό αποτελεί ένα κόμμα του 35%».

Δείτε το βίντεο:
Enhanced by Zemanta

Δούρου: «Η γενιά μας χαζολογούσε στο lifestyle και τα παιδιά μπέρδευαν τον Γλέζο με τον Γκλέτσο»

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ρένα Δούρου, προέβλεψε ότι η Χρυσή Αυγή θα λειτουργήσει για να επαναδιατυπωθεί το «ψευδές» όπως είπε δίλημμα «Σαμαράς και Μνημόνιο ή Χρυσή Αυγή»
Επιφυλάξεις ως προς το αν είναι πραγματικά ομόθυμη η καταδίκη της Χρυσής Αυγής και αν όλα τα πολιτικά κόμματα έχουν τον ίδιο στόχο άφησε τη Δευτέρα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ρένα Δούρου, η οποία μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM 99,5 άφησε σαφείς αιχμές για τη θεωρία του «συνταγματικού τόξου» που επικαλείται ο «συνταγματολόγος» Βαγγέλης Βενιζέλος, για τη «θεωρία των δύο άκρων» που υιοθετεί ο Αντ. Σαμαράς, αλλά και για τις ευθύνες της γενιάς μας που «χαζογελούσε μπροστά στα lifestyle ρεπορτάζ με τα παιδιά που μπέρδευαν τον Απόστολο Γκλέτσο με τον Μανόλη Γλέζο».

«Κάποιες γυναίκες έχουν μαυροφορεθεί από την προηγούμενη εβδομάδα» σχολίασε αρχικά στη ραδιοφωνική της συνέντευξη στον ΒΗΜΑ FM 99,5 η Ρένα Δούρου η οποία είχε υπάρξει και θύμα της χρυσαυγίτικης βίας στην περιβόητη εκπομπή με το χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη στη Λιάνα Κανέλη. Και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε: «Για να αποδομηθεί το ρίζωμα του νεοναζισμού στη χώρα, χρειάζεται χρόνος. Δεν είναι κάτι που έγινε από τη μία στιγμή στην άλλη. Τα τελευταία τρία χρόνια, πρέπει να θυμηθείτε πως όσοι κάναμε λόγο για την επικινδυνότητα αυτού του φαινομένου, μας μέμφονταν για υπερβολικούς. Είναι πολυπαραγοντικό το ζήτημα. Μπορεί οι παππούδες Ελλήνων να πήραν μέρος στον αγώνα κατά του Γ' Ράιχ και τώρα κάποιοι να υψώνουν το χέρι ναζιστικά. Και δεν είναι μόνον από τους τρισάθλιους οικονομικούς δείκτες που έχει γίνει αυτό και εξαθλιώνουν τη ζωή μας, αλλά και από την απουσία μεταναστευτικής πολιτικής, καθώς και τα ολυμπιακά έργα στήθηκαν με πολύ αίμα μεταναστών που δεν είχαν χαρτιά και δεν υπήρξε αντιμετώπιση της εγκληματικότητας. Και τέλος, από την έλλειψη παιδείας. Και η δική μας γενιά και των γονιών μας χαζογελούσε μπροστά στα λάιφσταϊλ ρεπορτάζ με τα παιδιά που μπέρδευαν τα λόγια της 28ης Οκτωβρίου και τον Απόστολο Γκλέτσο με τον Μανόλη Γλέζο» είπε χαρακτηριστικά.

Και έπειτα αναρωτήθηκε: «Το έχουμε καταλάβει, όμως, όλοι; Διότι και ο συνταγματολόγος κ. Βενιζέλος, που το μόνο που μπορούμε να του πιστώσουμε τον τελευταίο καιρό είναι η θεωρία του συνταγματικού τόξου, και από την άλλη πλευρά ο κ. Σαμαράς με τη θεωρία των δύο άκρων, δεν το έχουν αντιληφθεί. Αυτή τη θεωρία, δεν την έχουμε αντιληφθεί την επόμενη της δολοφονίας Φύσσα. Πήγε στην Ουάσινγκτον και σπατάλησε χρόνο με τους επιχειρηματίες και τους δημοσιογράφους για να τους εξηγήσει ότι η αξιωματική αντιπολίτευση είναι το αντίστοιχο της Χρυσής Αυγήςκαι σχεδόν τρομοκρατική οργάνωση. Και δεν μπορώ να αθωώσω έναν συνταγματολόγο, όπως ο κ. Βενιζέλος, με τη θεωρία του συνταγματικού τόξου. Ποιος χωράει εκεί μέσα; Το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. που κουρελιάζουν τρις κάθε μέρα το Σύνταγμα; Χρόνο στα τηλεπαράθυρα ψάχνουν, όπως ο κ. Λαζαρίδης που δεν είχε εμφανιστεί…Και ο κ. Δένδιας; Πού βρήκε τόσους φακέλους (για τη Χ.Α.); Δεν υπήρχαν αυτά τα πράγματα; Τόσες καταγγελίες έγιναν και από δημοσιογράφους…»

Η Ρένα Δούρου μάλιστα, προέβλεψε ότι η Χρυσή Αυγή θα λειτουργήσει για να επαναδιατυπωθεί ένα εκβιαστικό πολιτικό δίλημμα παρόμοιο με αυτό του «ευρώ ή ΣΥΡΙΖΑ;».

«Εγώ, λοιπόν, δεν μπορώ να έχω εμπιστοσύνη σε αυτούς τους ανθρώπους ότι δεν θα αντιμετωπίσουν τον ναζιστικό κίνδυνο με τρόπο για να επαναδιατυπώσουν ένα ψευδές και εκβιαστικό πολιτικό δίλημμα: όχι το ευρώ ή ΣΥΡΙΖΑ, αλλά το Μνημόνιο και Σαμαράς ή Χρυσή Αυγή» είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Enhanced by Zemanta

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Θα ψηφίσουν οι Γερμανοί Χρυσή Αυγή;

Θα ψηφίσουν οι Γερμανοί Χρυσή Αυγή; Μια μεγάλη συζήτηση με τον Γιάννη Πρετεντέρη στην πρώτη «Ανατροπή» της νέας τηλεοπτικής σεζόν, τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013 στις 23.40 στο MEGA. 

Πώς διαμορφώνεται το τοπίο την επομένη των Γερμανικών Εκλογών; Ποιες είναι οι επιπτώσεις στην Ευρώπη και την Ελλάδα; Και πώς υποδέχεται η χώρα το αποτέλεσμα, μέσα στην πρόσφατη συγκυρία; 

 Καλεσμένοι της εκπομπής είναι η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Ντόρα Μπακογιάννη, ο υφυπουργός Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης Παντελής Καψής, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νότης Μαριάς και ο επικεφαλής του Σχεδίου Β' Αλέκος Αλαβάνος.

Τις τελευταίες εξελίξεις μεταδίδουν οι ανταποκριτές του MEGA ενώ: Από τη Γερμανία σχολιάζει η υποψήφια του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος (SPD) στη Βάδη – Βυρτεμβέργη Στέλλα Κυργιάνη-Εφραιμίδη, από τις Βρυξέλλες ο Ευρωβουλευτής των Γερμανών Φιλελευθέρων (FDP) Γιώργος Χατζημαρκάκης και από το Βελιγράδι ο μέχρι πρότινος διευθυντής του Γερμανο-Ελληνικού Επιμελητηρίου στην Αθήνα Μάρτιν Κναπ.

 «Ανατροπή», τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013 στις 23.40 με τον Γιάννη Πρετεντέρη στο MEGA.

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Ντέιβιντ Πιρς: o νέος Αμερικανός πρεσβευτής

Στο τέλος του μήνα φθάνει στην Αθήνα για να αναλάβει καθήκοντα ο νέος Αμερικανός πρεσβευτής. 


Θυμίζω ότι ο Ντέιβιντ Πιρς έχει θητεύσει σε κρίσιμα πόστα για την Ουάσιγκτον, όπως το Αφγανιστάν και το Πακιστάν. 

Στα νιάτα του υπήρξε δημοσιογράφος. Προφανώς ακολούθησε το μότο «η δημοσιογραφία είναι καλό επάγγελμα, αρκεί να την εγκαταλείψεις νωρίς». Ανάμεσά μας, πάντως, βρίσκεται ήδη ένας άλλος Πιρς.

Αναφέρομαι στον νέο επικεφαλής του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων της πρεσβείας. Ο Τοντ Πιρς έχει υπηρετήσει και στο παρελθόν στην Αθήνα και μιλάει άπταιστα ελληνικά.  TA NEA

Πάγκαλος: Εγώ θα συνεχίσω να τους στοχοποιώ


Νέα επίθεση κατά του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε σήμερα το πρωί ο Θεόδωρος Πάγκαλος.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega, ο κ. Πάγκαλος είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ θα συνεχίσω να τους στοχοποιώ. Όσο δεν βγαίνουν να πουν ρητά ότι αποδοκιμάζουμε αυτά τα γεγονότα, αυτά τα οποία ανέχονται αυτοί, όχι τη βία γενικώς».

Ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης διερωτήθηκε αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ και τα όσα ανέφερε πρόσφατα από τη Θεσσαλονίκη ο Αλ. Τσίπρας «πως μπορεί μια κυβέρνηση να ανατραπεί στο δρόμο;».

Τέλος, ο Θεόδωρος Πάγκαλος κάλεσε την αξιωματική αντιπολίτευση να αποδοκιμάσει κάθε μορφή βίας στο δρόμο και τα πανεπιστήμια υποστηρίζοντας ότι τέτοιες κινήσεις θα συμβάλλουν στην δημιουργία ενός πραγματικού συνταγματικού τόξου
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

H Νατάσσα Καραμανλή χαμογελαστή σε παρουσίαση CD


Με λιτό casual ντύσιμο, πλατινέ μαλλί και πλατύ χαμόγελο, η Νατάσσα Καραμανλή παρεβρέθηκε χθες βράδυ στο μικρό Αμφιθέατρο του Ραδιοφωνικού σταθμού 9,84 στο Γκάζι για να δει από κοντά όλους τους καλούς της φίλους καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην ομαδική προσπάθεια του Τύπου της Κυριακής «Ξεριζωμός 91 χρόνια μετά».

 Η βραδιά ήταν πολύ ωραία και οι καλλιτέχνες, άνθρωποι του πολιτισμού και των γραμμάτων χειροκρότησαν με ενθουσιασμό αυτή την προσπάθεια.


 Η κ. Καραμανλή φιλική όπως πάντα, συνομίλησε με αρκετούς από τους συμμετέχοντες του δίσκου, με τον δημιουργό Χρήστο Παπαδόπουλο και τον συνθέτη Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ αντάλλαξε χειρονομίες με τους απλούς θαυμαστές που έσπευσαν να την χαιρετίσουν.

metrogreece.gr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...